Een slimme keuze voor elk moment van je dag!

Voor elk moment op de dag een geschikte maaltijdvervanger om op een verantwoorde manier op gewicht te blijven of af te slanken.

Onbijt

Het ontbijt is het állerbelangrijkste eetmoment van je dag. Het zorgt voor een directe energy boost, waar je de hele dag profijt van hebt. Met een goed en voedzaam ontbijtje voorkom je dat je later op de dag weer gaat snacken.

 
Ook als je weinig tijd hebt, kun je de dag voedzaam beginnen. Een reep, drink of (haver)shake is ideaal om mee te ontbijten on the go. Zo kun je genieten van een verantwoord ontbijt en verschijn je ook nog eens op tijd op je werk. En heb je op de vroege ochtend nog geen zin in ontbijt? Verschuif je eetmoment dan naar 10 uur. Ook dan eet je een reep of drink je jouw shake makkelijk van achter je bureau!

Onbijt Moment

Heerlijke Weight Care maaltijdvervangers


Bekijk alle producten

Tussendoortje

Tussendoortjes zijn belangrijk om je suikerspiegel en energielevel op peil te houden. Kies wel voor een gezond tussendoortje, zoals een lekker stuk fruit en/of een Weight Care tussendoortje. Zo krijg je extra vezels binnen en dat is weer goed voor je darmen. Je kunt natuurlijk ook je eigen tussendoortje maken. Zie hiervoor de tussendoor-ideetjes op de receptenpagina

Tip! Vergeet ook niet om voldoende te drinken. Neem ter afwisseling van je thee, koffie of water eens een magere bouillon of een glas light frisdrank (0 kcal).

Tussendoortje Reep

Lunch

Een goede en gezonde lunch is hét middel om je dag goed door te komen en om het welbekende ik-heb-honger-vier-uur-momentje de baas te blijven. Laat je verrassen door één van onze heerlijke lunchrecepten (wanneer je op gewicht wilt blijven) of kies voor een handig Weight Care product, zoals een schaaltje havermout, een makkelijke shake, een reep of een drink.

Lunch Moment

Tussendoortje

Tussendoortjes zijn belangrijk om je suikerspiegel en energielevel op peil te houden. Kies wel voor een gezond tussendoortje, zoals een lekker stuk fruit en/of een Weight Care tussendoortje. Zo krijg je extra vezels binnen en dat is weer goed voor je darmen. Je kunt natuurlijk ook je eigen tussendoortje maken. Zie hiervoor de tussendoor-ideetjes op de receptenpagina

Tip! Vergeet ook niet om voldoende te drinken. Neem ter afwisseling van je thee, koffie of water eens een magere bouillon of een glas light frisdrank (0 kcal).

Middag Tussendoor Moment

Diner

Na een drukke dag gaat er niets boven een lekker en gezond diner. Ga voor een maaltijd met voldoende groente (200 gram), een stukje mager vlees, vis of kip (100 gram) en een handje volkorenpasta, volkorenrijst of gekookte aardappels. En wil je écht goed bezig zijn? Gebruik dan niet meer dan één eetlepel bereidingsvet voor de maaltijd. Kijk voor inspiratie eens op onze receptenpagina. Eetsmakelijk!

Diner Moment