Lekker op gewicht blijven

Zit je lekker in je vel en wil je dit graag zou houden vervang dan 1 maaltijd naar keuze door een maaltijdvervanger van Weight Care. 

Je vervangt 1 maaltijd naar keuze ( ontbijt of lunch) door een maaltijdvervanger van Weight Care. Daarnaast eet je 2 stukken fruit, een Weight Care tussendoortje en rauwkost. Verder neem je een evenwichtige en energiebeperkte broodmaaltijd en warme maaltijd. Je vergeet niet om ook voldoende te drinken.

Wij hebben verschillende soorten producten. Van heerlijke maaltijdrepen tot maaltijdshakes en drinks.

Bekijk alle producten
Lekker Opgewichtblijven
Dit schema gaat je helpen
Wat eet je deze dag?Keuze uit
Weight Care maaltijdvervangers (1x per dag)

Shakes
Repen
Havermout
Muesli
Drinks

Fruit (2x per dag)

Alle fruit; 1 stuk fruit = 1 banaan, 1 appel, 1 sinaasappel, 1 handje aardbeien, kersen of druiven, 2 mandarijntjes, 2 kiwi’s of ander fruit. (laat gedroogd fruit of fruit op siroop nog even staan)

Weight Care tussendoortje (1x per dag)

Tussendoortje muesli chocolade 
Snack zeezout 
Snack paprika

Schaaltje rauwkost (1x per dag)

Alle groenten 
Een schaaltje rauwkost: tomaatjes, komkommer, paprika, radijs, selderij, bloemkoolroosjes, worteltjes etc.

Drank (min. 1.5L)

Water (met een smaakje)
Koffie en thee zonder suiker of melk
Light frisdrank (0 kcal) 
Magere bouillon

Evenwichtige, energiebeperkte lunch

Volkoren brood
Magere vleeswaren of magere kaas
Halvarine voor op brood
1 glas  magere/ halfvolle melk/ (drink)yoghurt

Evenwichtige, energiebeperkte maaltijd

200 g groenten
100 g mager vlees, gevogelte, vis of vleesvervanger 
1 handje volkoren rijst/pasta/aardappel 
1 eetlepel bereidingsvet

Voorbeeld dag
Water Met Gember De hele dag door Minimaal 1,5 liter vocht: 2 kopjes rooibos thee, een glas light fris en water met schijfjes citroen.