GRATIS VERZENDING VANAF € 50
Loading...
  • Hoe kan ik mijn account aanmaken?

    Om een klantaccount aan te maken, ga je naar de site en klik je op het pictogram 'Mijn account' rechtsboven op de startpagina. Klik op 'Account aanmaken', vul jouw gegevens in en valideer jouw account. Je ontvangt een samenvattende e-mail ter bevestiging...
    Lees verder

  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

    Klik op het pictogram 'Mijn account' rechtsboven op de startpagina. Selecteer links van de 'Inloggen' knop 'Wachtwoord vergeten?' Je ontvangt een reset-link per e-mail.
    Lees verder

  • Waar kan ik mijn facturen vinden?

    Uw facturen zijn toegankelijk via het tabblad "Mijn bestellingen" van uw account. Vanuit deze ruimte kunt u ze downloaden in pdf-indeling.
    Lees verder

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

    Je kunt je wachtwoord wijzigen via het tabblad 'Accountinformatie' in je account.
    Lees verder

  • Hoe kan ik mijn account verwijderen?

    Neem contact op met de klantenservice om je account te verwijderen: via het contactformulier op de pagina 'Contact'.
    Lees verder

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Zodra je bestelling is bevestigd, kunnen we deze helaas niet meer annuleren of wijzigen. Je hebt echter een herroepingsrecht van 14 dagen. Raadpleeg voor meer informatie de AV.
    Lees verder

  • Hoe kan er besteld worden?

    Je hebt de mogelijkheid om je bestelling als gast te plaatsen of door in te loggen op je account. In de gastmodus, zodra het winkelmandje is gevalideerd, moet je het adres en de leveringsmethode kiezen, het factuuradres kiezen, je bestelling bevestigen, ...
    Lees verder

  • Kan ik mijn bestelling telefonisch plaatsen?

    Alle bestellingen kunnen enkel worden geplaatst via de website.
    Lees verder

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Je hebt de mogelijkheid om de overeenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop te ontbinden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via het contactformulier. ...
    Lees verder

  • Hoe vind ik de bestellingen terug die ik heb geplaatst?

    Je kunt de geschiedenis van je bestellingen volgen op het tabblad 'Bestellingen' vanuit je account. Je vindt daar de referentie, de datum, de status en de details van je bestellingen.
    Lees verder

  • Kan ik mijn leveradres wijzigen nadat mijn bestelling is bevestigd?

    Zodra je bestelling is bevestigd, kunnen we je afleveradres helaas niet meer wijzigen. Het is erg belangrijk om je gegevens vooraf goed te controleren. Heb je toch een foutje gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via ons contactformu...
    Lees verder

  • Wat moet ik doen als wat ik heb ontvangen niet overeenkomt met mijn bestelling of als er een artikel ontbreekt in mijn bestelling?

    Het spijt ons te horen dat er een probleem is met je bestelling. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen kun je contact opnemen met onze klantenservice: via het contactformulier op de pagina 'Contact'.
    Lees verder

  • Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?

    Het spijt ons te horen dat er een probleem is met je bestelling. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen kun je contact opnemen met onze klantenservice: via het contactformulier op de pagina 'Contact'.
    Lees verder

  • Mijn bestelling is niet geleverd maar ik heb wel betaald?

    Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice: via het contactformulier op de pagina 'Contact'.
    Lees verder

  • Met welke middelen kan ik mijn bestelling betalen?

    Je kunt uw bestelling betalen door: - IDEAL: Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je...
    Lees verder

  • Ik heb een probleem tijdens het betalen, wat moet ik doen?

    Neem contact op met onze klantenservice: via het contactformulier op de pagina 'Contact'.
    Lees verder

  • Wat zijn de aangeboden levertijden en kosten?

    De leveringsvoorwaarden en verzenkosten zijn als volgt (exclusief speciale acties en eventuele kortingen inbegrepen): Nederland Levertijd 1-3 werkdagen* Bestellingen ≤ 50 euro 4,95 verzendkosten Bestellingen boven > 50 euro is gratis    * Indi...
    Lees verder

  • Naar welke landen verzenden wij?

    Elke bestelling die via de site wordt geplaatst, kan alleen worden geleverd in in Nederland.
    Lees verder

  • Wat gebeurt er als ik bij levering afwezig ben?

    Dan wordt je pakket afgegeven bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. PostNL laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Je hebt een week te tijd om je pakk...
    Lees verder

  • Wat is een maaltijdvervanger voor gewichtsbeheersing?

    Maaltijdvervangers zijn voedingsproducten waarmee je een maaltijd in zijn geheel kunt vervangen om op gewicht te blijven en af ​​te vallen. De samenstelling is strikt gereguleerd en gecontroleerd op Europees niveau om efficiëntie te garanderen en alle beh...
    Lees verder

  • Kan ik Weight Care Maaltijdvervangers meerdere weken gebruiken zonder risico voor mijn gezondheid?

    Ja, je kunt Weight Care maaltijden elke dag eten zonder risico voor je gezondheid.
    Lees verder

  • Hoeveel maaltijden per dag kan ik vervangen door een Weight Care maaltijdvervanger?

    Met als doel af te vallen kun je 2 maaltijden per dag vervangen door een Weight Care maaltijdvervanger. Je kunt dus je ontbijt en één van de 2 hoofdmaaltijden van de dag vervangen. Een avondmaaltijd moet bestaan ​​uit vis/mager vlees of peulvruchten (130 ...
    Lees verder

  • Kan ik elke Weight Care maaltijdvervanger gebruiken?

    Weight Care-maaltijden bevatten tussen de 200 en 250 kcal. Je kunt je maaltijd kiezen op basis van jouw wensen, aangezien Weight Care je een verscheidenheid aan geproduceerde smaken en vormen biedt: zoete reep (fruitig of chocolade), milkshake om te drink...
    Lees verder

  • Kan ik mijn Weight Care-afslankmaaltijd aanvullen met andere voedingsmiddelen?

    Je kunt perfect een portie groene groenten (geen vet), of een caloriearm dessert zoals fruit of een magere zuivel (cottage cheese of 0% yoghurt) toevoegen aan je maaltijd.
    Lees verder

  • Is het verplicht om Weight Care Milkshakes aan te maken met magere melk?

    Respecteer het bereidingsadvies en maak de milkshakes bij voorkeur aan met magere melk. De 250 ml melk die moet worden toegevoegd, is een bron van proteïne en calcium en is een onderdeel van het totale nutritionele profiel van het product Afslankpro...
    Lees verder

  • Hoe kun je de Weight Care Milkshake bereiden?

    - Voeg 2 maatschepjes poeder toe aan 250 ml magere melk, - Gebruik een garde of een shaker of een blender, mix gedurende één minuut en laat gedurende 3 minuten staan. - Geniet van uw smakelijke uitgebalanceerde en complete maaltijd.
    Lees verder

  • Hoe zorg je ervoor dat er geen klontjes komen in een Weight Care milkshake?

    - Gebruik geen warme melk, - Voeg eerst de melk DAN het poeder in uw shaker, - Goed roeren of krachtig shaken, - Klop het mengsel niet met een vork. Je kunt je maaltijd de dag ervoor bereiden. Zorg ervoor dat je deze in de koelkast bewaart totdat deze...
    Lees verder

  • Hoe bereid je een warme Havermout Afslankmaaltijd?

    Als je een warme Havermout afslankmaaltijd wilt, is onze aanbeveling om de koude melk in de shaker te doen, het poeder toe te voegen en vervolgens de inhoud te verwarmen in de magnetron voor 1 minuut zonder deksel.
    Lees verder

  • Kun je de kuren van afslankvoedingssupplementen meerdere keren herhalen?

    Je kunt de kuren met het afslanksupplement van Weight Care volledig herhalen totdat je het gewenste resultaat krijgt.
    Lees verder

  • Hoe gebruik je Weight Care afslankmaaltijden?

    Tijdens een dieet: Weight Care-maaltijden passen perfect in een caloriearm dieet met 1200 kcal omdat ze rijk zijn aan eiwitten en minder calorieën bevatten. In dat geval kun je een maaltijdvervanger voor het ontbijt gebruiken ter vervanging van je gebru...
    Lees verder

  • Zitten er allergenen in Weight Care-producten?

    1) Weight Care heeft zichzelf tot doel gesteld om de meest uitgebreide en transparante informatie over allergenen te verstrekken, zodat allergische consumenten, met de hulp van hun arts, de producten kunnen kiezen die ze kunnen consumeren. Weight Care hee...
    Lees verder

  • Waar kan ik de algemene verkoopvoorwaarden vinden?

    Zie onze pagina Algemene voorwaarden.
    Lees verder

  • Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

    Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op de pagina 'Contact'.
    Lees verder

  • Waarom heb ik problemen met het openen van de pagina's van de site?

    Als je problemen hebt met het openen van de pagina's van onze website, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we het probleem kunnen oplossen. Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op de pagina 'Contact'.
    Lees verder